diumenge, 30 de novembre del 2008

la TV un mitjà interactiu?

Els anuncis interactius a la televisió encara no són propers a nosaltres, però, jo em pregunto si mai ho seran. Trobo que és una gran iniciativa i una gran descoberta això de que mentre mires la TV puguis mirar un catàleg a la pantalla o fins i tot comprar el producte però, us heu plantejat què fa la gent a l'hora dels anuncis? Jo us ho diré: Zàping, lavabo, remenar l'olla etc. Realment es creu que la gent es posarà a mirar les entranyes dels anuncis?

A més a més, només hi ha un comandament a distància, si ja hi havia discussions sobre quin canal mirar, imagineu-vos si a més a més podem triar quin anunci investigar. Per altra banda, les noves generacions cada cop miren menys la televisió, es passen al bàndol d'internet i aquest ofereix tanta interactivitat que la televisió al seu costat fa peneta.

En definitiva, el meu parer és que aquests anuncis interactius han d'oferir alguna cosa realment distreta o útil perquè funcionin. I, què passa si un anunci corrent ve seguit d'un d'interactiu? tots aquells que s'hi enganxin no veuran l'anunci següent, i aleshores les tarifes canviarïen? perquè és clar, pagar per quelcom que no saps si veurà algú o no... És tot un món per investigar, tanmateix no sé si acabara coallant.