dimecres, 19 de novembre del 2008

l'Spam no sempre és dolent

L'spam i el mailing poden estar molt relacionats. Normalment correus de publicitat són considerats spam, quan en realitat no ho són. Però, passa al revés?

He trobat un exemple de publicitat que es fa passar per spam. Es tracta d'un exemple que relaciona el màrqueting viral amb el mailing i l'spam. Bàsicament es passa totes les regles de les bases de dades pel forro. Els mails diuen així:

1.

Asunto: n.1/el magro de cerdo
De: poespam@gmail.com
Fecha: 28 de marzo de 2008 15:36:03 GMT+01:00
Para: poespam@gmail.com

/prohibido comer perros, gatos, pájaros, y cualquier otro animal doméstico; sólo se permitirá el consumo de personas y animales cultivados para tal fin/
--
Poespam: un proyecto comunicativo y textual sobre el spam. No pertenece a ninguna empresa y probablemente a ninguna persona física o entidad jurídica. Si has recibido este mail es porque tu dirección de correo electrónico ha sido vilmente robada. Si no quieres que te llegue, manda un mail y di "no!". Mientras tanto, baila, y haz el favor de contestar, de comunicarte en general, e incluso de reenviar este correo si te gustó lo que viste dentro, virus, virus


2.

Asunto: n.2/c8nv3rs4c18n3s
De: poespam@gmail.com
Fecha: 7 de abril de 2008 17:31:12 GMT+02:00
Para: poespam@gmail.com

(17:18:54) Lau: como sigamos produciendo y consumiendo a este nivel
(17:19:06) Lau: dentro de 20 años tendremos un dvd para cada habitante de la tierra
(17:19:09) Lau: pero no una gallina
--
Poespam: un proyecto comunicativo y textual sobre el spam. No pertenece a ninguna empresa y probablemente a ninguna persona física o entidad jurídica. Si has recibido este mail es porque tu dirección de correo electrónico ha sido vilmente robada. Si no quieres que te llegue, abre la ventana y dilo en alto (¡suerte!). Mientras tanto, baila, y haz el favor de contestar, de comunicarte en general, e incluso de reenviar este correo si te gustó lo que viste dentro, virus, virus


3.

Asunto: n.3/códigº/s
De: poespam@gmail.com
Fecha: 15 de abril de 2008 13:54:54 GMT+02:00
Para: poespam@gmail.com

if (se sustituyera a cada persona de este mundo por un cartón) {

no nos daríamos cuenta

}
.end
--
Poespam: un proyecto comunicativo y textual sobre el spam. No pertenece a ninguna empresa y probablemente a ninguna persona física o entidad jurídica. Si has recibido este mail es porque tu dirección de correo electrónico ha sido vilmente robada. Si no quieres que te llegue, abre la ventana y dilo en alto (¡suerte!). Mientras tanto, baila, y haz el favor de contestar, de comunicarte en general, e incluso de reenviar este correo si te gustó lo que viste dentro, virus, virus



la finalitat d'aquest e-mail és donar a conèixer una agència de publicitat. Per tant veiem que un spam fictici també pot servir de publicitat digital en forma de mailing, ara bé, no sé fins a quin punt és factible. Potser realment només arriba a aquells a que ha d'arribar.

1 comentari:

Laia ha dit...

és boníssim l'apartat que diu que no et mengis persones o animals domèstics si no han estat cultivats per aquests fins jaja

molt bo això de l'spam, però segur que la majoria hi passen de llarg